sobota, 6 sierpnia 2011

6 sierpnia

Witam :)

Mimo mojej nieobecności i braku wpisów nie poddałam się z dietą. Moja dieta trwa nadal i waga powolutku spada w dół. Choć były już momenty, że najchętniej by zrezygnowała, ale trwam dalej i nie poddaję się :)

Wczoraj spotkałam się z koleżankami z liceum i po dłuższym czasie i prawie mnie nie poznały :). Coraz więcej osób mówi, że ładnie schudłam i dopytuje się jak to zrobiłam :). Miło słyszeć takie pozytywne opinie i to na pewno bardzo motywuje do dalszej pracy nad moją idealną wagą

Obawiam się trochę wakacji, żeby moja waga nie poszła w drugą stronę. W piątek 12.08 lecę do Egiptu na 2 tygodnie i mam opcję Al Inclusive i trochę się boję, że jak tam zacznę jeść to przybędzie mi na wadze. I cały czas myślę jak przetrwać w Egipcie 2 tygodnie na diecie z opcją Al Inclusive. Choć niby teraz sobie mówię, że nie będę się objadać, ale tam może być zupełnie inaczej. Na pewno wszystko okaże się na miejscu. Bardzo się cieszę na ten wyjazd bo nigdy tak daleko nie byłam. Mam nadzieję, że wrócę opalona i będę ładnie wyglądać.

Zamieszczam zdjęcie, które było wykonane wczoraj. Trochę słaba jakość i jestem bez makijażu i trochę zaspana ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz