wtorek, 3 maja 2011

44 dzień

Witam Was moi Kochani! Dziś na wadze zobaczyłam 97 kg :). W końcu po dwóch tygodniach zastoju zleciały już 2 kg i bardzo się cieszę. Dziś też ostatni dzień wolnego i postanowiłam, że zrobię sobie dzień laby widząc, że za oknem jest brzydka pogoda. Jeden dzień odpoczynku się przyda :). Spałam dziś aż do godziny 11 i sama jestem w szoku, że tyle snu organizm potrzebował.

Mój dzisiejszy jadłospis:

12.00 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem, 4 pieczarkami, 4 paluszkami surimi i 1 serkiem wiejskim ze szczypiorkiem.

15.00 - 1 lód dukanowy

17.30 - 1 pierś z kurczaka podsmażona w tosterze bez tłuszczu + warzywa (6 pieczarek, trochę fasolki szparagowej (zielonej) i trochę mrożonej włoszczyzny do tego 2 łyżeczki koncentratu pomidorowego i 3 łyżeczki jogurtu naturalnego)

20.00 - 1 serek wiejski ze szczypiorkiem

Lody Dukanowe:
Serek homogenizowany 150 g
2 żółtka
3 białka
2 łyżeczki słodziku w proszku
1 łyżeczka kakao
1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej

Utrzeć żółtka z serkiem i słodzikiem, dodać kakao i kawę, następnie ubić pianę z białek i wszystko razem wymieszać. Wylać to do kubeczków i włożyć do zamrażarki. (Z tej porcji składników wyszły mi 3 lody w małych szklaneczkach - tym razem o 1 porcję mniej niż ostatnio, ale to pewnie z tego względu, że za mocno wymieszałam pianę z białek i pozostałe składniki i piana mi pewnie opadła). Jednak lody wyszły przepyszne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz