niedziela, 15 maja 2011

56 dzień

Witam! Dziś niedziele minęła na lenistwie. Wstałam ok godz. 10.30 i później trochę się obijałam. Dziś też zrobiłam sobie lody i sernik na zimno :). Lody zrobiłam z podwójnej porcji niż wcześniej podawałam i z nowego przepisu wzięłam sernik na zimno :). Jest bardzo smaczny. Mam nadzieję, że mama mi nie będzie wyjadać tak jak wyjadała mi moje lody ;).

Przepis na sernik na zimno
4 serki homogenizowane
4 jajka
4 łyżeczki żelatyny
kilka kropli aromatu waniliowego
2 łyżeczki kakao

Żółtka ucieramy ze słodzikiem, białka ubijamy na sztywną pianę, żelatynę rozpuszczamy w pół szklanki gorącej wody i studzimy.
Miksujemy serki, żółtka, kakao i żelatynę. Dodajemy aromat, na końcu delikatnie mieszamy z pianą i do lodówki. (Z tej porcji wyszło mi 6 serniczków w pudełkach po serkach homogenizowanych)





Mój dzisiejszy jadłospis:

11.00 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem, kapustą pekińską i serkiem wiejskim

15.00 - Warzywa na patelnie wymieszane z kapustą pekińską, mięsem z udka kurczaka i serkiem wiejskim

17.30 - Sernik na zimno

20.10 - Warzywa na patelnie wymieszane z kapustą pekińską, mięsem z udka kurczaka i serkiem wiejskim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz