sobota, 7 maja 2011

48 dzień

Witam! Dziś na wadze rano zobaczyłam kolejne 0,5 kg mniej i bardzo się cieszę. Udało mi się schudnąć już 10 kg :). Popołudniu wsiadłam na rower i przejechałam 31 km w 2 godzinki. Do domu wróciłam wykończona, ale szczęśliwa. Nie czułam mocnego zmęczenia fizycznego, ale czułam ból na przedniej stronie ud.

Mój dzisiejszy jadłospis:

9.00 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem, 4 plasterkami szynki z kurczaka, sałatą i serkiem homogenizowanym

11.30 - 1 lód dukanowy

13.30 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem, 3 plasterkami szynki z kurczaka, sałatą i jogurtem naturalnym

18.00 - Sałatka z pomidorem, sałatą, chudym twarogiem i 1 łyżką jogurtu naturalnego

1 komentarz:

  1. Aniu widze, ze idzie Ci swietnie,wracaj do Nas na kafeterie !!!!:D
    http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=4815497&start=0

    OdpowiedzUsuń