piątek, 27 maja 2011

68 dzień

Witam! Dziś zaszalałam i w końcu kupiłam sobie nowe spodnie :). W sklepie doznałam szoku bo wcześniej nosiłam spodnie o 3 rozmiary większe. Wczoraj kupiłam sobie żółtą bluzeczkę i po raz pierwszy w takim kolorze. Jutro jadę do Katowic na galę Eska Music Awards i trzeba się jakoś prezentować :)

Przepis na ptasie mleczko :)
Składniki:
1 litr mleka
3 łyżki żelatyny
1 łyżeczka kakao
2 łyżki słodzika w proszku

Mleko zagotować, żelatynę rozpuścić w odrobinie gorącego mleka, dodać do całości. Masę posłodzić i podzielić na 2 części, do jednej dodać kakao a do drugiej można dodać aromat waniliowy. Masę ciemną wylać natychmiast i szybko schłodzić, masę jasna trzymać w ciepłym miejscu, wylewamy ją dopiero jak masa ciemna zaczyna zastygać. Całość wstawiamy do lodówki, gdy zastygnie kroimy w kostkę.

Mój dzisiejszy jadłospis:

8.50 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem, kapustą pekińską i serkiem homogenizowanym

11.40 - Ptasie mleczko dukanowe

13.00 - 1 serek wiejski

16.40 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem, kapustą pekińską i jogurtem naturalnym

21.30 - Tosty z otrąb z pieczarkami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz