sobota, 28 maja 2011

69 dzień

Witam! Dziś byłam na gali Eska Music Awards w Katowickim Spodku i było super :). Cała impreza świetnie zorganizowana do tego transport do Katowic zapewniony :). Jeszcze nigdy wcześniej nie byłam na takiej imprezie i naprawdę świetnie się bawiłam. Też byłam z siebie dumna ponieważ po drodze było wiele pokus. Jak jechaliśmy autokarem to zatrzymaliśmy się koło McDonalda i nie skusiłam się na rzeczy, które serwują :) a później w Katowicach grupa poszła na piwo a ja grzecznie wypiłam coca colę zero :D







Mój dzisiejszy jadłospis:

6.40 - Jajecznica z 2 jajek i parówką drobiową + 1 twarożek domowy

11.20 - 1 mały kotlet z piersi kurczaka

13.50 - Tosty z parówką + 1 mały kotlet z piersi kurczaka

16.00 - 2 małe kotlety z piersi kurczaka

22.40 - 2 małe kotlety z piersi kurczaka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz