niedziela, 1 maja 2011

42 dzień

Witam! Dziś byłam na 4 godzinnym spacerze z koleżanką z pracy. Poszłyśmy do Nowego Zoo w Poznaniu w okolicach jeziora Maltańskiego. Pomimo wietrznej pogody spędziłam bardzo miło czas. Gdy już wyszłyśmy z Zoo to chodziłyśmy sobie spacerkiem po Malcie gdzie koleżanka zjadła gofra z bitą śmietaną a ja tylko siedziałam i patrzyłam. Na szczęście nie skusiłam się na zakazane produkty :).

Mój dzisiejszy jadłospis:

8.40 - Sałatka z 2 pomidorami, ogórkiem, zieloną fasolką szparagową i 1 małym jogurtem naturalnym

11.30 - Tosty

13.30 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem, zieloną fasolką szparagową, ugotowaną piersią z kurczaka i 1 serkiem wiejskim

17.00 - Dukanowy lód

20.00 - Sałatka z 2 pomidorami, ogórkiem i serkiem homogenizowanym.

Zdjęcia ze spaceru:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz