piątek, 20 maja 2011

61 dzień

Witam! Dziś po raz pierwszy jechałam do pracy rano windą. Choć to nie było z lenistwa. Wybrałam windę bo musiałam wjechać z rowerkiem do góry a nie będę go dźwigać na 11 piętro. Dziś zamiast komunikacją miejską do pracy postanowiłam pojechać rowerkiem. Zrobiłam tak bo wczoraj skończył mi się bilet miesięczny i następny bilet kupiłam od poniedziałku by zyskać 3 dni i to mnie zmobilizowało by wybrać rowerek. Przejechałam ok 28 km. Sama jestem z siebie dumna bo nigdy bym nie przypuszczała, że do pracy pojadę kiedyś rowerem. A dziś się udało :). Pozdrawiam

Mój dzisiejszy jadłospis:

6.00 - Tosty + 1 serek homogenizowany + 1 jajko ugotowane na twardo

12.40 - 2 jajka ugotowane na twardo + 1 twarożek domowy (Piątnica)

15.00 - 1 jajko ugotowane na twardo + 1 twarożek domowy (Piątnica)

17.30 - 1 lód Dukanowy

20.30 - 1 sernik na zimno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz