sobota, 30 kwietnia 2011

41 dzień

Witam! Dziś w końcu waga ruszyła po dwóch tygodniach zastoju. Zobaczyłam rano na wadze 98 kg :). O godzinie 12.00 wyszłam dziś na rower. W końcu odważyłam się sama pojechać nad Jezioro Maltańskie w Poznaniu. Niby mam blisko, ale nie znam drogi typowo przez las a główną szosą bałam się jechać. W końcu wykombinowałam, że pojadę kawałek tylko szosą a później już są chodniki :). Do jeziora mam ok 8 km i przejechałam 2 razy dookoła jeziorko i później do domku. W sumie dziś przejechałam 28 km. Do domu wróciłam zmęczona, ale szczęśliwa i dumna z siebie :). Po powrocie wzięłam gorącą kąpiel i się zrelaksowałam :).

Mój dzisiejszy jadłospis:

8.45 - Tosty + jajecznica z 2 jajek (bez tłuszczu)

11.15 - 1 twarożek domowy (Piątnica)

16.00 - 1 serek wiejski

20.00 - 0,5 piersi z kurczaka podpieczona w tosterze bez tłuszczu + 2 łyżeczki chudego twarogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz