środa, 30 marca 2011

10 dzień

Rano jak co dzień zrobiłam 25 powtórzeń "Króla". Dzisiejsza waga pokazała kolejne 0,5 kg mniej :). Jeszcze tylko 3 kg i w końcu zobaczę wagę dwucyfrową :D. Dziś też od rana zrobiłam sobie al'a bigos :).

Skład:
ok 400 g pieczarek,
6 cienkich parówek drobiowych,
małą por
2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
2 łyżki jogurtu naturalnego
sól i pieprz

Najpierw na odrobinie oleju podsmażyłam pieczarki z solą i pieprzem następnie dodałam pokrojone parówki, por i kapustę pekińską. Na koniec dodałam 2 łyżeczki koncentratu pomidorowego i 2 łyżki jogurtu naturalnego. I robiąc ten al'a bigos już samym smakiem się najadłam :).

Mój dzisiejszy jadłospis:

10.00 - 3 łyżki al'a bigosu

11.45 - Kefir 0% z żurawiną (400 g)

14.00 - 1 mały jogurt naturalny

16.40 - 4 łyżki al'a bigosu

21.45 - Sałatka z małego pomidora i ogórka z 2 łyżkami jogurtu naturalnego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz