sobota, 26 marca 2011

6 dzień

Dziś zanim jeszcze wstałam z łóżka zrobiłam 20 powtórzeń "Króla". Mimo pochmurnej aury i opadów deszczu ze śniegiem dzień rozpoczął się fantastycznie :). Jak weszłam na wagę zobaczyłam kolejny ubytek 1 kg :). W sumie już schudłam 3 kg i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Jak już się wyszykowałam pojechałam do pracy. Droga do pracy nie obyła się bez biegu :P. Jak wysiadłam z autobusu widziałam, że podjechał mój tramwaj i musiałam podbiec by mi tramwaj nie uciekł i później nie marznąć rano na przystanku. Miałam dobrą rozgrzewkę od samego rana i to mnie naładowało dobrą energią :).

Mój dzisiejszy jadłospis:

7.10 - 2 jajka ugotowane na twardo

10.30 - 1 twarożek domowy (Piątnica)

14.30 - 0,5 ugotowanej piersi z kurczaka + 1 mały jogurt naturalny

19.00 - Jajecznica z 2 jajek (bez tłuszczu) z 1 łyżeczką jogurtu naturalnego

1 komentarz: