wtorek, 22 marca 2011

2 dzień :)

Mija drugi dzień odchudzania i dziś nabrałam większej motywacji w dążeniu do celu. Rano otrzymałam informację, że moja najlepsza koleżanka z liceum w czerwcu wychodzi za mąż i chcę do jej ślubu wyglądać zdecydowanie szczuplej i wierzę, że mi się uda, gdyż w sierpniu też takim motorem napędowym do odchudzania było wesele kuzynki byłego chłopaka. Wtedy w równy miesiąc udało mi się zrzucić 10 kg. Fakt po weselu już nie stosowałam diety, ale w między czasie schudłam jeszcze 4 kg (najważniejsze, że nie poszło w górę). A teraz do ślubu pozostały 3 miesiące więc duże prawdopodobieństwo, że zgubię więcej kg :). I ze świadomością chudnięcia czuje się o wiele lepiej :)

Dzisiejszy jadłospis :)

6.10 - 2 jajka ugotowane na twardo

9.00 - 1 jajko ugotowane na twardo

11.00 - 1 mały jogurt naturalny

12.40 - 1 serek wiejski (lekki) + 1 jajko ugotowane na twardo

18.10 - 1 filet z mintaja



Dziś zrobiłam sobie też test Dukana i wyszło mi, że moją idealną wagą jest 74,2 kg, ale mimo wszystko ja będę dążyć do 70 kg. I z tego testu wynika, że w listopadzie powinnam uzyskać swoją idealną wagę.
Test zrobiłam na stronie http://www.dukandiet.co.uk/ -----> tu mamy tłumaczenie na polski http://www.youtube.com/watch?v=N2BoWphnlEE









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz