sobota, 19 marca 2011

Trochę o mnie ;)

Witam wszystkich bardzo serdecznie :). Jestem Ania i chciałam zacząć swoją drogę poprzez odchudzanie dzieląc się z Wami moimi przyszłymi wynikami :). Jestem osobą, która już w życiu próbowała wielu różnych diet. Miałam już wiele sukcesów jak i upadków jak to często bywa. Odkąd pamiętam zawsze miałam problem z wagą. Jednak najwięcej masy przybrałam gdy w wieku 11 lat ciężko zachorowałam na Zespół Guillain-Barre (jest to całkowity zanik końcówek nerwów mięśni). Nie mogłam wtedy chodzić, ruszać rękoma, sama oddychać. Leżałam jak kłoda na łóżku i nie mogłam wykonać żadnego ruchu, wtedy pracowała tylko przepona. W szpitalu spędziłam prawie rok z czego pierwsze 6 tygodni byłam na intensywnej terapii. Na początku jak to często bywa nie przyjmowałam żadnych pokarmów przez co bardzo schudłam, ale w momencie gdy zaczęłam dostawać apetyt (po sterydach :( ), nie mając ruchu - moja waga zaczęła się zwiększać :(. Z choroby całkowicie wyszłam i teraz jestem zdrowa no ale waga pozostała a nawet w między czasie więcej ciałka mi przybyło. Na początku nie przywiązywałam do tego uwagi, ale w miarę dojrzewania chciałam coś zmienić, żeby lepiej wyglądać i przede wszystkim lepiej się czuć. W przeszłości tak jak wspominałam stosowałam wiele różnych diet. Na początku zaczęłam używać tabletek ziołowych i jadłam gotowane potrawy i do tego ryż i wtedy w ciągu miesiąca udało mi się schudnąć ok 12 kg. Później jak widziałam, że waga już dalej nie idzie i załamałam się no i jak zaczęłam normalnie jeść znów przybrałam na wadze. Po jakimś czasie zaczęłam stosować dietę optymalną i w przeciągu pół roku schudłam 20 kg i wtedy już byłam zadowolona ze swojego wyglądu. Mimo, że miałam lekką nadwagę byłam zadowolona (ważyłam wtedy ok 80 kg). No ale przyszedł moment, że skończyłam liceum, zdałam maturę i nagle przed egzaminem wstępnym na studia moje życie przewróciło się do góry nogami (zmarł mój tata) i wtedy zaczęłam jeść (mam tak z nerwów, że zaczynam jeść przede wszystkim słodkie, które jest moją słabością). Jadłam tak aż moja waga doszła do gigantycznych rozmiarów (127 kg :(   ) . W czasie studiów trafiłam na produkty HERBALIFE i zaczęłam znów walkę z wagą. W pół roku ponownie udało mi się schudnąć 20 kg i byłam zadowolona, aż w pewnym momencie było to dla mnie za drogi i też miałam dość tych koktajli. Przestałam to stosować no i w ciągu roku przybyło mi 13 kg :(. W ubiegłym roku trafiłam na kolejną dietę (dieta Dukana) i postanowiłam się znów odchudzać. Miałam wtedy wielką motywację. Z byłym chłopakiem we wrześniu szliśmy na wesele jego kuzynki i dokładnie miesiąc wcześniej zaczęłam dietę. Efekty były rewelacyjne :). W ciągu miesiąca schudłam 10 kg i byłam bardzo zadowolona. Na początku stosowałam to zgodnie z zasadami i trzymałam się planu. Później ograniczałam jedzenie tylko by nie przytyć. W sumie od tamtego momentu schudłam ok 13 kg. I teraz chciałam sobie znów postanowić się odchudzać przy okazji pokazując Wam moją walkę ze zbędnymi kg. Od poniedziałku postanawiam sobie, że znów zacznę dietę i chciałabym w pierwszym celu osiągnąć wagę 85 kg a później w miarę możliwości więcej tak by osiągnąć wagę ok 70 kg. Tym razem musi mi się udać osiągnąć upragniony cel :).  Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz