poniedziałek, 21 marca 2011

I Faza - 1 dzień odchudzania

Pierwszy dzień wiosny i zarazem pierwszy dzień odchudzania :).

Dziś zgodnie z planem zaczęłam odchudzanie z dietą proteinową Dukana. Dieta składa się z 4 faz i obecnie jestem w pierwszej fazie (fazie ataku). Zaplanowałam sobie, że będę stosować ten etap 7 dni. I jak wejdę w II fazę (fazę równomiernego rytmu utraty wagi) to zastosuję cykl 7/7 (czyli 7 dni czystych protein + 7 dni protein z warzywami). I ten etap będzie trwał do momentu gdy uzyskam zaplanowaną wagę :).

Moje wymiary początkowe:
Wzrost - 172 cm
Waga -  106 Kg
Biodra - 127 cm
Talia -  100 cm
Biust - 112 cm
Udo (P) - 80 cm
Ramię (P) - 42 cm


Pierwszy dzień już dobiega końca i nawet nie było tak źle :)

Jadłospis na dzisiejszy dzień :)

6.10 - 2 jajka ugotowane na twardo

10.00 - 1 mały jogurt naturalny

12.40 - 1 mały jogurt naturalny

17.30 - 2 jajka ugotowane na twardo

20.00 - 2 małe nóżki z kurczaka z rożna (bez skóry)



Proszę trzymajcie za mnie kciuki by tym razem udało mi się na dobre utracić zbędne kilogramy.

Strażnik wagi:

Twój Strażnik wagi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz