niedziela, 27 marca 2011

7 dzień

Dziś jest ostatni dzień I fazy i od jutra zaczynam II fazę gdzie na zmianę będą czyste proteiny i proteiny z warzywami. Na początku pisałam, że planuje system 7/7, ale teraz dokładnie sobie to przemyślałam i będę stosować system 1/1 co pozwoli na lepsze przetrwanie diety i co drugi dzień będę mogła jeść warzywa :).
A dziś ponownie zaczęłam dzień od 20 powtórzeń "Króla". Jak na razie to tylko rano się mobilizuję, żeby wykonywać to ćwiczenie. Wieczorem mam w planach, ale ciągle zapominam :(. Chyba będę musiała przywiesić kartkę nad łóżkiem w widocznym miejscu, żeby ćwiczyć rano i wieczorem ;). Może to przyniesie jakiś efekt :).

Mój dzisiejszy jadłospis:

11.00 - 1 duży jogurt naturalny

16.00 - 0.5 ugotowanej piersi z kurczaka + 1 mały jogurt naturalny

19.20 - Jajecznica z 2 jajek (bez tłuszczu) z 3 łyżeczkami jogurtu naturalnego

2 komentarze:

  1. Witaj Aniu! Czy Ty te jajka jesz w całości? Trochę ich dużo... 9 jaj w ciągu tygodnia to bardzo dużo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Michale! Tak te jajka jem w całości. W diecie są jajka dozwolone. Wiem, że w książce jest zalecenie do 1 jajka dziennie, ale ja uwielbiam jajka i w pierwszej fazie potrafiłam nasycić się jajkiem. Jeżeli chodzi o cholesterol to kiedyś miałam problemy z podwyższonym cholesterolem, ale gdy w sierpniu stosowałam tą dietę przez miesiąc i po tym miałam zrobione badania krwi cholesterol był u mnie w normie a też na początku zjadałam dużo jajek. Teraz gdy weszłam w 2 fazę to na pewno te jajka będę zjadać w dniach czysto proteinowych.

    OdpowiedzUsuń