sobota, 2 kwietnia 2011

13 dzień

Witam!
Dziś w końcu udało mi się wyciągnąć rower i zaliczyć przejażdżkę pomimo deszczowej aury :). Nie obyło się jednak bez problemów. Poszłam zobaczyć jak tam trzyma się mój rowerek i okazało się, że ma flaka na przednim kole :(, ale to nie zniechęciło mnie do przejażdżki. Poszłam do najbliższego serwisu opon i ładnie poprosiłam pana o napompowanie koła i udało się :). W końcu mogłam się wybrać na rower. Przejechałam dziś 8 km a jak wróciłam do domku to już mnie troszkę mięśnie nóg i rąk bolały. Jednak po takiej dawce świeżego powietrza i ruchu czuję się znakomicie :). Dobrze mi to dziś zrobiło i naładowało mnie pozytywną energią :)

Mój dzisiejszy jadłospis:

8.30 - 1 twarożek domowy (Piątnica) + 2 łyżki otrąb owsianych

11.45 - 1 mały jogurt naturalny

13.40 - 1 ugotowana pierś z kurczaka + 1 twarożek domowy (Piątnica)

16.30 - 2 jajka ugotowane na twardo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz