piątek, 15 kwietnia 2011

26 dzień

Witam! Dziś jak weszłam na wagę zobaczyłam 99 kg :). Jestem szczęśliwa gdyż już mam w końcu upragnioną wagę dwucyfrową :). Dzień zaczęłam od 25 powtórzeń "Króla" i później poszłam się wyszykować na basen :). Na basen 2,5 km szłam pieszo w jedną i drugą stronę. Przepłynęłam 20 długości basenowych a resztę czasu spędziłam na biczach wodnych masując ciało :). Dziś było mi ciężej po tym basenie wejść na 11 piętro, ale dałam radę bez odpoczynku :)

Mój dzisiejszy jadłospis:

7.30 - 4 łyżki jogurtu naturalnego

9.00 - Jajecznica z 2 jaj z pomidorem

14.00 - 1 serek grani ze szczypiorkiem

16.40 - Sałatka z pomidorem, kapustą pekińską i 1 małym jogurtem naturalnym

19.00 - 1 mały jogurt naturalny

21.30 - Filet z pangi z 2 garściami warzyw mrożonych zrobiony w rękawie do pieczenia w kuchence mikrofalowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz