piątek, 8 kwietnia 2011

19 dzień

Witam! Wreszcie piątek i weekend :). Dzisiejszy dzień bardzo wietrzny i zimny. Moja motywacja do dalszego odchudzania nadal trwa a nawet zwiększa się. Tym razem jestem bardzo zmobilizowana. Postanowiłam sobie też, że od poniedziałku do pracy będę chodzić schodami. Pracuję na 11 piętrze i zawsze jeździłam windą czasem zdarzyło się, że schodziłam schodami jak dużo ludzi czekało na windę. A teraz postanowiłam, że i będę wchodzić po schodach na 11 piętro. Dziś zrobiłam sobie nawet przymiarkę do tego :). Na przerwie śniadaniowej zjechałam sobie windą na parter i później weszłam na 11 piętro pieszo. Zajęło mi to 4 minuty choć chwilę musiałam odsapnąć na 6 piętrze, ale dałam radę. Teraz to musi być tylko lepiej i z dnia na dzień będę pewnie wchodzić szybciej i bez zadyszki :)

Mój dzisiejszy jadłospis:

6.15 - Tosty z twarożkiem domowym (Piątnica)

11.00 - 1 mały jogurt naturalny

12.45 - 1 twarożek domowy (Piątnica)

15.00 - 1 twarożek domowy (Piątnica)

18.00 - Jajecznica z 2 jaj i z 2 cienkimi parówkami drobiowymi


Jeżeli chodzi o dzisiejsze tosty to dałam takie składniki:
3 łyżki otrąb owsianych
1 małe jajko
1 łyżka twarożku domowego (Piątnica)

Dziś piekłam ok 15 minut i wyszły pyszne. Poniżej wklejam zdjęcie dzisiejszych tostów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz