czwartek, 7 kwietnia 2011

18 dzień

Witam! Dziś rano zrobiłam sobie tosty do pracy i wyszły bardzo smaczne :). Z tej porcji, którą zrobiłam wyszły 2 trójkąciki i były bardzo sycące. Dziś też nie byłam na rowerze bo bardzo wietrznie jest na dworze. Od poniedziałku planuję zacząć biegać (w końcu muszę się nauczyć biegać i oddychać podczas takiego wysiłku). Mam nadzieję, że moje plany wyjdą i już niedługo będę biegać bez zadyszki :). Zauważyłam też, że jak na razie to mam przestój wagowy. Wiem też, że nie powinnam ważyć się codziennie, ale to jest silniejsze ode mnie. Chyba ktoś musiał by mi schować tę wagę i wyciągać tylko raz w tygodniu heheh. Najważniejsze jednak, że spodnie zrobiły mi się luźniejsze i widzę mniejszy brzucholek :). To na pewno jest bardzo motywujące :)

Składniki tostów:
3 łyżki otrąb owsianych
1 łyżka Twarożku domowego (Piątnica)
1 małe jajko
sól i pieprz
1 cienka parówka drobiowa

Wszystko razem wymieszałam i wyłożyłam do tostera na ok 10 minut



Mój dzisiejszy jadłospis:

6.00 - Sałatka z cebulą, kapustą pekińską, pomidorem, sałatą i 1 twarożkiem domowym

10.00 - Tosty

12.40 - Sałatka z 1 cienką parówką drobiową, kapustą pekińską, pomidorem, sałatą i małym jogurtem naturalnym

18.00 - Sałatka z pomidorem i sałatą + 0.5 dużego jogurtu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz