sobota, 9 kwietnia 2011

20 dzień

Witam! Dzień minął spokojnie i bardzo szybko. Do południa pojechałam na miasto kupić sobie buty do biegania i wróciłam do domku wieczorkiem. Buty są na grubej podeszwie i fajnie wyprofilowane by kształtować również sylwetkę :).




Mój dzisiejszy jadłospis:

9.15 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem, sałatą, kapustą pekińską, cienką parówką drobiową i jogurtem naturalnym

16.20 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem, sałatą i małym jogurtem naturalnym + 1 podsmażona pierś z kurczaka

20.00 - Sałatka z pomidorem, kapustą pekińską, sałatą, ogórkiem, paluszkami Surimi + 3 łyżki jogurtu naturalnego

Do wieczornej sałatki dałam:
1 pomidor
Kawałek zielonego ogórka
3 paluszki surimi
Trochę sałaty
Trochę kapusty pekińskiej
3 Łyżki jogurtu naturalnego

Sałatka wyglądała tak :) i była bardzo smaczna


2 komentarze:

  1. Parówki na dukanie?
    Chyba nie kupne, co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak są to parówki drobiowe kupne, choć wiem jak są produkowane. Raz kupiłam te parówki by zrobić bigos i teraz je wyjadam do momentu, aż się skończą.

    OdpowiedzUsuń