wtorek, 12 kwietnia 2011

23 dzień

Witam! Dziś nie poszłam biegać bo bardzo boli mnie brzuch. Wczoraj dostałam okres i dziś jest najgorszy dzień :(, ale jutro już pójdę biegać :). Mimo, że dziś nie biegałam, ale za to 2 razy weszłam dziś pieszo na 11 piętro :). Do pracy przed południem i później specjalnie na przerwie też poszłam wejść na 11 piętro :). Pierwszy raz dziś zrobiłam przerwę na 8 piętrze a jak drugi raz weszłam dzisiejszego dnia to bez przerwy choć z małą zadyszką :P. Jestem z siebie dumna :). Jestem też szczęśliwa bo w pracy zaczynają mi mówić o tym, że widać już pierwsze efekty odchudzania a to motywuje najbardziej :)

Mój dzisiejszy jadłospis:

8.00 1 serek homogenizowany naturalny + 2 łyżki otrąb owsianych

10.00 - 1 twarożek domowy (Piątnica)

14.00 - 1 serek wiejski lekki

16.40 - 1 serek wiejski lekki

21.20 - 1 mały jogurt naturalny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz