czwartek, 28 kwietnia 2011

39 dzień

Witam! Dziś pierwszy dzień urlopu :). Dzień minął mi spokojnie. Do południa byłam na basenie i udało mi się przepłynąć 30 długości basenowych a później poszłam do jacuzzi gdzie spędziłam 20 minut na relaksie :). Dziś też mogłam pokombinować sobie z lodami i udało mi się zrobić :). Przepis zamieściłam poniżej dzisiejszego jadłospisu. Lody wyszły wyśmienite i co najważniejsze nie ma przy nich dużo pracy.

Mój dzisiejszy jadłospis:

8.00 - Tosty z otrąb owsianych + 1 serek wiejski

15.15 - 1 twarożek domowy (Piątnica) + 4 plasterki szynki z piersi indyczej

17.50 - 1 lód Dukanowy

20.00 - Jajecznica z 2 jajek z 4 plasterkami szynki z piersi indyczej

Lody Dukanowe:
Serek homogenizowany 150 g
2 żółtka
3 białka
2 łyżeczki słodziku w proszku
2 krople aromatu waniliowego

Utrzeć żółtka z serkiem i słodzikiem, dodać aromat waniliowy, następnie ubić pianę z białek i wszystko razem wymieszać. Wylać to do kubeczków i włożyć do zamrażarki. (Z tej porcji składników wyszły mi 4 lody w małych szklaneczkach)

Lody przed włożeniem do zamrażalnika


Lód po zamrożeniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz