wtorek, 5 kwietnia 2011

16 dzień

Witam! Dzisiejszy dzień spędziłam aktywnie :). Od rana w pracy i później jak wróciłam zrobiłam sobie obiadokolacje a po posiłku poszłam na rower :). Umówiłam się z koleżanką z pracy i razem przejechałyśmy 14 km. W sumie miałam w planie przejechać troszkę mniej i nie spodziewałam się, że aż tyle przejedziemy, ale bardzo miło i przyjemnie się jechało i nawet tego nie czułam. Teraz czuję się rewelacyjnie :). Organizm dotleniony z pełną dawką energii. Wieczorkiem jeszcze wykonałam trochę ćwiczeń z serii Callanetics mimo utrzymujących się zakwasów na brzuchu i ramionach.

Mój dzisiejszy jadłospis:

6.25 - Jajecznica z 2 jajek z pomidorem bez tłuszczu

10.00 - Mały jogurt pitny truskawkowy z ziarnami zbóż (Bakoma)

12.40- Surówka

15.00 - 1 twarożek domowy (Piątnica)

18.20 - Pierś z kurczaka z pieczarkami i mrożoną mieszanką warzywną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz