środa, 13 kwietnia 2011

24 dzień

Witam! Dziś od rana poszłam biegać, ale chyba wymiękam z tym bieganiem :(. A miałam taki ambitny plan. Niestety bardzo szybko się męczę podczas biegu a do tego dochodzi ból głowy i szyi :(. I nie wiej jak to dalej będzie. Może znajdę sobie jakąś inną alternatywę do biegania. A teraz coś pozytywnego :). Dziś jak weszłam na wagę zobaczyłam kolejny kg mniej :) i ważę już 100 kg. Jeszcze trochę i zobaczę 2 cyferki na wadze :D i bardzo się cieszę. W zeszłym tygodniu zastój a teraz od niedzieli 1,5 kg mniej :). A tak po za tym od wczoraj wieczora zaczęłam znów wykonywać "Króla ćwiczeń" opisanego w 5 dniu mojego odchudzania. Wieczorem i dziś rano zrobiłam 15 powtórzeń tego ćwiczenia :). Dziś 11 piętro zaliczone bez odpoczynku i teraz będzie z dnia na dzień coraz lepiej z wchodzeniem na 11 piętro :D

Mój dzisiejszy jadłospis:

8.30 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem i kapustą pekińską z 3 łyżkami jogurtu naturalnego

13.00 - 1 twarożek domowy (Piątnica)

16.40 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem i kapustą pekińską z 1 małym jogurtem naturalnym

19.00 - 1 mały jogurt naturalny

21.40 - Filet z mintaja z 2 garściami mrożonych warzyw zrobiony w rękawie do pieczenia w kuchence mikrofalowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz