niedziela, 3 kwietnia 2011

14 dzień

Witam! Niedziela minęła spokojnie i bez żadnych pokus i kryzysów. Dziś po obiadku poszłam sobie znów pojeździć na rowerku. I choć tyłeczek i nóżki troszkę bolały po wczorajszej jeździe, ale dałam radę :). Przejechałam 8 km i świetnie się z tym czuję :). A i dziś rano jak stanęłam na wadze zobaczyłam kolejne 0,5 kg mniej. Powolutku do celu i ważne, że waga spada :). W końcu też zmobilizowałam się do ćwiczeń. Wieczorkiem zaczęłam wykonywać ćwiczenia Callanetics, ale większości nie dałam rady. Jednak troszkę poćwiczyłam i już czuję mięśnie nóg i ramion.

Kurczak w pseudo spaghetti bez makaronu
Składniki:
-filet z kurczaka
-pieczarki (dowolna ilość) - dałam 6 pieczarek
-1 ząbek czosnku
-pół cebuli
-przecier pomidorowy wg. uznania - dałam 2 łyżeczki
- zioła prowansalskie - dałam 1 łyżeczkę
- jogurt 0% - nie dostałam takiego jogurtu więc dałam jogurt, który ma 2,5 g tłuszczu
- dodałam jeszcze trochę pieprzu i soli dla smaku

Filety kroimy w cienkie paseczki i podsmażamy wraz z czosnkiem i cebulką na teflonowej patelni, następnie dodajemy pieczarki pokrojone w plasterki i podsmażamy do wyparowania wody, na koniec dodajemy przecier pomidorowy do podgrzania. Doprawiamy ziołami i zaprawiamy delikatnie jogurtem.


Mój dzisiejszy jadłospis:

10.15 Sałatka z kapusty pekińskiej i pomidora z 1 twarożkiem domowym (Piątnica)

13.15 Kurczak w pseudo spaghetti bez makaronu

18.15 Sałatka z kapusty pekińskiej, pomidora, pieczarek i cebuli z 1 małym jogurtem naturalnym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz