czwartek, 14 kwietnia 2011

25 dzień

Witam! Dzisiejszy dzień rozpoczęłam od 20 powtórzeń ćwiczenia "Król". Dziś też do pracy wróciła jedna pani po tygodniowej nieobecności i stwierdziła, że schudłam :). Rano też przymierzyłam pewną białą bluzkę, którą miałam na maturę (wtedy ważyłam ok 85 kg) i była mi już dobra więc bardzo się ucieszyłam :). Wszystko to zmotywowało mnie do dalszej pracy nad moją sylwetką. Na 11 piętro już mi coraz lepiej się wchodzi i nie robię już odpoczynku :).




Mój dzisiejszy jadłospis:

9.15 - 1 twarożek domowy + 2 łyżki otrąb owsianych

14.00 - 1 mały jogurt naturalny

16.40 - 1 serek wiejski

19.00 - 1 mały jogurt naturalny

21.20 - 4 łyżki jogurtu naturalnego

2 komentarze:

  1. Gratuluję sukcesów:) Czytając Twojego bloga też zmobilizowałam się do rozpoczęcia diety. Dziś czwarty dzień fazy uderzeniowej - jutro zaczynam II. Pozdrawiam i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :). A jak Tobie idzie dieta? Jak będziesz chciała porozmawiać, albo wsparcia to zapraszam na moje gg 1035723. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń