poniedziałek, 11 kwietnia 2011

22 dzień i pierwsze pomiary

Witam! Dziś od rana poszłam biegać i chciałam zacząć biegać wg 10-cio tygodniowego planu biegania, ale moja kondycja mi na to nie pozwoliła :(. Więc postanowiłam, że w tym tygodniu będę biegać własnym rytmem i czasem a od następnego tygodnia jak się uda zacznę plan 10-cio tygodniowy. Dziś dałam radę biec 3*po 1 minucie i w między czasie chodziłam ok 4 minut. Dziś też zrobiłam pomiar miarą :). Niżej przedstawiam tabelkę z moimi wymiarami sporządzoną za pośrednictwem serwisu http://vitalia.pl/. I dziś zgodnie z postanowieniem wchodziłam na 11 piętro do pracy pieszo :D. Dziś też w końcu kupiłam sobie książkę "Metoda doktora Dukana" i po jej przeczytaniu na pewno będę wiedzieć więcej o diecie i moje odchudzanie będzie skuteczniejsze :)



Mój dzisiejszy jadłospis:

8.40 - Sałatka z 2 klopsikami, pomidorem, zielonym ogórkiem, sałatą, kapustą pekińską i naturalnym serkiem homogenizowanym

14.00 - 2 klopsiki mielone

16.40 - Sałatka z pomidorem, ogórkiem, sałatą, kapustą pekińską, 5-cioma paluszkami surimi i serkiem wiejskim lekkim

19.00 - 1 klopsik + 1 mały jogurt naturalny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz